2016. május 20., péntek

Upfronts 2016

Ha május közepe, akkor Upfronts, vagyis azoknak az újdonságoknak a számba vétele, amelyek a következő tévés évadban várhatók. Egy éve nem túl derűlátóan nyilatkoztam a 2015/16-os évad várható újoncairól, de titkon azért reméltem, hogy az összegző posztban majd jó véleményen leszek róluk. 

Szabadidővel eddig sem nagyon voltam eleresztve, de azt nem gondoltam volna, hogy úgy telik el az elmúlt televíziós évad, hogy egyetlen új sorozatot se tudjak bepróbálni. Márpedig ez történt. Bárhogy is próbáltam, nem sikerült időt szakítani az ősszel és a télen, illetve tavasszal induló sorozatokra, így nem is tudom véleményezni a tavaly felsorolt szériákat. Az időhiányból kifolyólag a sorozatos híreket sem tudtam olyan intenzitással követni, úgyhogy a blog történetében először nem tudom sorra venni a 2016-os Upfrontson kihirdetett sorozatokat. 

Unatkozni persze így sem fogok, hiszen az elmúlt években rengeteg olyan sorozat fut(ott), ami még megtekintésre vár. Meglátjuk, sikerül-e így csökkenteni a végtelenre nyúlt daralistán szereplő sorozatok számát. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése