2016. május 14., szombat

Artmozik Éjszakája - 2016

Tavaly nagyon örültem az Artmozik Éjszakájának, sok jó filmet meg tudtam nézni, így nem kevés várakozás előzte meg az ideit. Már hetekkel korábban megvettem a jegyet, ezt követően pedig csak a filmek sorrendjét kellett kiválasztanom. A tavalyi felhozatal több olyan filmet tartalmazott, amit meg akartam nézni vagy valami miatt felkeltette a figyelmemet. Idén viszont úgy kellett összemazsolázgatnom azokat az alkotásokat, amiket meg akartam nézni. A tavaly rendezvényhez hasonlóan idén is egy moziban szándékoztam megnézni a kiválasztott filmeket, a kezdési időpontok azonban nem voltak túl nézőbarátak. Volt, hogy két-három film is egyszerre kezdődött és bizony hosszú üresjáratok is akadtak. 


Eredetileg hat filmet terveztem megnézni, amiből végül csak négyet sikerült és nem pont azokat, amelyeket szerettem volna. Kezdőfilmnek a Brooklynt választottam, a moziterem viszont kicsi volt és gyorsan megtelt, így a személyzet pont előttem zárta le és én már nem fértem be a vetítésre. Emiatt teljesen át kellett terveznem az este további részét. Végül a következő filmeket néztem meg:
- A nagy dobás
- Spotlight
- Aljas Nyolcas
- Férfiak és csirkék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése