2013. szeptember 22., vasárnap

Brooklyn Nine-Nine - pilot

Egy sima, egy fordított: a Sleepy Hollowt nem vártam és bejött, a Brooklyn Nine-Nine-t vártam és nem jött be. Legalábbis nem annyira, mint az az előzetesek alapján tűnt. Pedig rendőrös szitkomokból nem túl nagy a felhozatal, ráadásul még potenciált is látok a sorozatban. 


Az egyik problémám a pilottal a túl sok szereplő. Oké, most kell bemutatni őket, de ez annyira felületes lett, hogy hiába néztem meg fél órája az epizódot, már most nem tudnám felsorolni a szereplőket. Van Jake Peralta, a felnőni nem akaró hiperaktív rendőr, aki a "legtöbb bűnözőt lekapcsoló rendőr" listáját vezeti. Versenytársa Amy Santiago, aki mindenkinek be akarja bizonyítani, hogy egy nő is lehet kemény. A többi karakter elég sablonos, mintha csak egy irodai szitkomból ugrottak volna át. A csapat új kapitánya az az Andre Braugher, aki a Last Resortban is hasonló karaktert hozott. 


Nincsenek összeszokva a szereplők, ami nem feltétlenül baj, hiszen ez még csak az első epizód volt, lesz még idejük rá. A humor viszont... hát nem mondom, hogy rossz, de meglehetősen idejét múlt. Tíz éve valószínűleg jót nevettem volna a látottakon, de most el se mosolyodtam. Hasonló poénokkal próbálkoztak, mint az angol Vexedben és Spyban, de azokban a sorozatokban sokkal jobban ütöttek. És ezen a fronton nem biztos, hogy javulás lesz, mert a heti rendőrségi ügyek a későbbiekben is maradni fognak. 


Szóval a Brooklyn Nine-Nine nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Nem rossz szitkom és idővel talán a hibáit is ki fogja nőni, de a pilot alapján nem én vagyok a sorozat célközönsége. 

Értékelés: 5/10 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése