2012. december 31., hétfő

Évösszegző 2012

Ismét eltelt egy év és bár év közben több személyes bejegyzést is írtam, a tavalyi évhez hasonlóan idén is összegezném az elmúlt 12 hónapot.

Egy évvel ezelőtt még lázasan készültem az államvizsgámra, februárban pedig a diplomaosztó keretében átvehettem öt és fél évnyi kemény munka gyümölcsét. Ez azzal is járt, hogy hazaköltöztem Pécsről, de teljesen a mai napi sem tudtam/tudok elszakadni tőle. Nagyon megszerettem a várost, mert sok jót kaptam tőle, úgyhogy remélem, hogy valamikor a jövőben arra sodor még az élet. 

A tavasz munkakereséssel telt és sokáig úgy festett, hogy külföldön kell szerencsét próbálnom, mert idehaza sehová sem kellek. Aztán a szerencse úgy hozta, hogy júniusban beállhattam a dolgozók táborába, ami elég sok mindent magával hozott. A pozitív oldal nyilván az, hogy van munkám, amiért fizetést kapok és újra rendszer van az életemben. A negatívumok sora már sokkal hosszabb. Kezdve azzal, hogy hiába értek a munkámhoz, nem azzal foglalkozom, amivel mindig is szerettem volna. A várost sem tudom megszokni, mert még fél év elteltével sem érzem otthonosnak. Hiányoznak az ismerősök, a barátok és a nagyváros adta lehetőségek. Ráadásul hosszútávon az egészségemnek sem tesz jót a mostani munkakörnyezet, úgyhogy a közeljövőben munkahelyet szeretnék váltani. 

A nyár és az ősz jobbára eseménytelenül telt; ősszel úgy rohantak a hetek, hogy egyszer csak december lett. És az eddigi évektől eltérően idén kivételesen volt időm ráhangolódni az ünnepekre. Az ajándékokat időben be tudtam szerezni és nem az utolsó pillanatban kellett rohangálnom értük. 23-án még egy kis hó is esett, ami másnapra elolvadt, de így is fehérnek könyvelem el az idei Karácsonyt. :) 

Szóval meglehetősen rapszodikus év volt az idei, úgyhogy a 2013-astól ugyanazt várom, amit tavaly a 2012-estől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése